Saturday, 25 June 2011

diary hari ini :)

hari ini ? haha , bangun macam biasalah . tengok NTV7 tuh pukul 9.30 dengan 10.30 .. pukul 11.00 tuhh , FARADIYANA ayak pergi mini karnival dekat surau belakang rumah . haha , mula-mula ingat nak tengok-tengok ja . saja nak tunjuk muka , sekali ada kuiz untuk remaja . aku nan membe aku belasah jawab lah .

sapa boleh bagi tau jawapan untuk soalan " sebutkan jenis-jenis air mutlak "
FARADIYANA dengan confidentnya angkat tangan and jawab
             ; air laut ,
             ; air perigi .
okay ! betul ! so , dy dapat lah hadiah kain batik . aku pun cuak lah . mana boleh membe aku dapat , aku tak dapat .. and than urus setia dia tanya lagi ,

namakan 2 orang malaikat dan tugas-tugasnya .. aku , haha . angkatlah tanggan .
               ; malik - jaga neraka .
               ; ridzuan - jaga syurga .
BETUL ! haha , budak form 3 kan ? setakat soalan tuh , petik jari ja . haha .. ( 2 malaikat tuh ja pun aku ingat . ) and , hadiah aku pun sama lah dengan fara tuhh . dekat begnya ada tulis kuiz IBUBAPA .. haha , saya REMAJA lah makcik ! apa-apa pun , terima kasih lah !

tapi , aku dapat extra . sebab aku jawab untuk soalan istimewa . dapat tuala and sejadah . soalannya nyatakan 2 mukjizat RASULULLAH . aku bagi 3 1 amik kau !

lepas tuh , pergi tusyen lah . baliknya , parents amik terus pergi shah alam . buat apa ? pergi pesta buku .. beli apa ? NOVEL lah ! novel apa ?


ini bukan novel ALAF 21 ka , BUKU PRIMA ka , KAKI NOVEL ka , tapi , SR PUBLICATION . terbitan apa tuh ? tak pernah dengar pun .. haha , penulisnya SITI ROSMIZAH . kenal ? sapa tuh ? hehe . mula-mula aku pun tak kenal . sapa dia . novelis dia ada kat situ . tapi aku buat derk . orang-2 sellers dy pergi promote novelnya kad aku . aku un macam nak tak nak ja layan .. haha , sekali , ada seorang peminat novelis nih datang mintak discount 25% . dia kata dy pernah baca novel-novelnya yang terdahulu . 


CINTA KAU DAN AKU .. ini novel aina farha .. aku baca . pasal perempuan tomboi . ini terbitan BUKU PRIMA . anda , ni lagi satu novel dia .


 perr ! novel nieh famous nieh ! sapa yang tak baca lagi ? haha . yang ruginya , balik pada pesta buku tuhh , baru aku tau yang dia penulis novel yang pernah buat aku tangkap leleh nih ! haha . sebaik aku sempat bergambar . gambarnya ? sorry lah kawan ! aku tak upload lagi . camera tak da batery . tunggu my mum masukkan lah . senang lah nanti . aihh , dua-dua novel dia aku dah baca . cuma tak tau sapa penulisnya .. hehe .

p's ; nie entry TERPANJANG yang pernah aku tulis . haha :) penat tak habis lagi ..
dan pesanan nie ditujukan kepada HUDA ZAINAL . woii , kau baca ja lah sendiri . aku punya semangat nak cerita kad kau pasal story aku , kau pergi offline KENAPA !!

sayangg korang yang baca :)



2 comments:

a!n@ f@rha said...

wah best lah koe...

Piasara said...

"penat mami nak layan hang, tau dak?Oppssss...pasal beli jubah baru nak pakai raya ni konon tak tulis pun...ngeh2.."