Thursday, 23 June 2011

hati sara , dia mana buleh tau !

semalam tidur awal gila lah ! pukul 8 15 dah lentok .. " awal gila minah nieh tidur ! " haha , bukan apa , tak tidur petang .. so , mengantuk ! mula-mula dah janji kad diri sendiri nakbangun pukl 9 nya . dah siap set jam dah . tapi tak tejaga pulak .. ngantuk sngat lah tuh . hehe , bia kan lah dia tidur ;)

bercerita di blog , lebih kurang macam diari lah kan ? so , kali nie aku nak luahkan perasaan dalam bentuk ;

dia ,
mungkin tiada erti aku dimatanya ,
mungkin sudah ditakdirkan pengenalannya hanya sementara ,
bohonglah jika aku tidak merinduinya ,
walau tiada cinta ,
tapi masih ada sayang sang kawan ,

aku ,
tidak mungkin mengharapkannya ,
walau bukan kasih tapi sayangnya sebagai kawan ,
ku pendamkan saja rasa hati ,
biar aku saja yang merasai ,
tidak perlulah dia ketahui ,
yang aku sangat menyayanginya ,
sayang seorang kawan kepada kawan ,
kawan yang dulu pernah singgah di hati ,
walau bukan selamanya disisi ,
tapi masih tegar di hati ;)