Thursday, 23 June 2011

hati sara , dia mana buleh tau !

semalam tidur awal gila lah ! pukul 8 15 dah lentok .. " awal gila minah nieh tidur ! " haha , bukan apa , tak tidur petang .. so , mengantuk ! mula-mula dah janji kad diri sendiri nakbangun pukl 9 nya . dah siap set jam dah . tapi tak tejaga pulak .. ngantuk sngat lah tuh . hehe , bia kan lah dia tidur ;)

bercerita di blog , lebih kurang macam diari lah kan ? so , kali nie aku nak luahkan perasaan dalam bentuk ;

dia ,
mungkin tiada erti aku dimatanya ,
mungkin sudah ditakdirkan pengenalannya hanya sementara ,
bohonglah jika aku tidak merinduinya ,
walau tiada cinta ,
tapi masih ada sayang sang kawan ,

aku ,
tidak mungkin mengharapkannya ,
walau bukan kasih tapi sayangnya sebagai kawan ,
ku pendamkan saja rasa hati ,
biar aku saja yang merasai ,
tidak perlulah dia ketahui ,
yang aku sangat menyayanginya ,
sayang seorang kawan kepada kawan ,
kawan yang dulu pernah singgah di hati ,
walau bukan selamanya disisi ,
tapi masih tegar di hati ;)

6 comments:

Huda Zainal said...

dah habes dah jadi jiwang ?

missRieRie said...

andai dia milikmu .. walau jauh terpisah . dia akn tetap jadi milikmu :)

NUR AIN AZMAN said...

jiwang nyer dy, HEHE

p/s : tlg aen leh?

http://offi cialaenlicious. blogspot.com/20 11/06/life-is-s o-colorful-phot o-contest.html

COCOmocho :) said...

huda zainal ; alah kau , ta mau jeles-2..

COCOmocho :) said...

missrierie ; haha , mu dalam tuh sapa ? sara ?

COCOmocho :) said...

nur ain azman ; tolong apa ?