Tuesday, 16 August 2011

old friend

KENANGAN LAMA ?

haha , kelakar kan bila teringat balik . mustahil ianya akan terhapus macam tuh ja melainkan kita yang nak dia di hapuskan ..


tiba-tiba ...
sara terpikir , siapa kawan sara yang mula-mula sara kenal dalam dunia nieh ?


err , kenapa kawan lama sara dulu tuhh tak kekal kawan dengan sara sampai sekarang ?


kenapa kawan rapat sara sekarang bukannya sara kenal dari dulu ?


TAKDIR !


apa pun , kepada si kawan lama , sara masih menyayangi anda . 
dan sara harap kita akan boleh rapat macam mana sara rapat dengan kawan-kawan sara sekarang .


antara BFF sara sekarang :

Aina Farha
Nur Faradiyana
Nurul Rif'ah Afiqah
Nur Alia
Nurul Hafeera Aswani
Nor Fatin Hidayah
Nurul Azzira
Intan Farah Najihah
Siti Noradila
Amirah
Norsyazwani
Noor Farhanah
Nur Elisa Ezlyn
Erma Najihah
Chan Chen Chen .
Nur Fakhira
Farra Azreen
Vernisa Kumaran
Bavani Subramaniam
Huda
Nurul Afiqah
Siti Nor Suziliyana
Siti Aisyah
Muhammad Syafiq
Izzat Fikri
Khairul Hisyam
Azmil
Amirul Syafiq
Eizlan
Izzudin Shah
Satiskumar


LELAKI ?
sikit ?

ada , tapi kurang .. sara rapat dengan lelaki . tapi , bukan lah sampai berkongsi suka dan duka .

jadi , kepada kawan lama sara ,

" aku harap , kau bule jadi BFF aku . aku dah lama kenal kau . tapi tak penah tau pasal kau .. "


*saja sebut semua nama membe . tak nak ada yang terasa seperti mana sara terasa mereka tak sebut nama sara bila berbicara tentang BFF .


tambahan sikit ;)
sara dah maklumkan kepada si DIA yang sara tulis pasal dia . haha . dy request suruh sara cakap yng dia nie

BAIK !

ye lah , kawan lama ! kau memang baik . baik lah , sabab kau tak bunuh orang lagi . hehe .