Friday, 23 September 2011

akhirnya ~

ALHAMDULILLAH

semua masalah aku dah settle .
masalah ngan cikgu ja ..
yang dengan membe nieh ,
aku tak tau .
*mana ada aku gaduh ngan sesapa*


kami bawak berbincang . cakap face to face . dan , tak payah tanya ! semestinya sesi perbincangan dan sesi bermaafan itu disertakan dengan lelehan air mata . sob sob sob *menangis
haha , apa apa hal pun , problem aku dah settle . aku boleh lha beri sepenuh prhatian kepada PMR yng akan berlangsung seminggu aje lagi . banyak nak kena cover nie . haha .

27/9 
selasa nie lah . hehe .. hari jadi aku ! aihh , mana bole ucap ja . hadiah lah sekali . haa , sapa baca kena kasi hadiah . hehe . tak da lha , cukup sekadar aku sentiasa di hati korang ;)

uahh , mood aku happy lha hari nie ,  ada papew kew ??
muka kena manis beb !
kasi senyum itu macam ,
hati kasi mau keras !
haha , dahh . aku dah melalut apa dah nie .

p/s ; sebenarnya aku nak tulis something mengenai BFF . tapi , tak payah lah . mood tengah baik . tunggu ada BFF yang spoilt kan mood baru aku tulis pasal tuh yew .
sayang korang yang baca <3<3

No comments: