Wednesday, 28 September 2011

selamat hari jadi ;)

hari nie 28 , tapi sara saja nak bercerita tentang 27 iaitu semalam .
27/9/2011 --- birthday aku yang ke 15 . *dahtuadah


malam tuh sara tdur lambat . saja-saja nak tidur lambat . nak tunggu orang wish . tidur lambat , sara buat apa err ? haha , text BFF . yang geramnya , text ngan dia sampai nak dekat pukul 1 , tapi dia tak wish pun .. haha , biar lah , alasannya tak sweet kalau sara yang ingatkan . haha , and than ada dapat satu ucapan dari nombor yang tak dikenali . rupanya abang angkat . haha , dia ingat birthday sara walaupun dah lama tak contax ? dah lah masuk PLKN tak bagi tau . oke , thanks je lah .

sebelum menjangkau jam 12 ( masih 26/9 ) , ada 2 orang dah wish dulu . haha , alasan nanti diorang busy . so , wish lah awal-awal takut lupa . my mum buat kek . sebab sara ngan membe plan nak potong kek masa rehat . she make by her own . malam tuh , sara ngan abah sara pergi kedai nak laminate slip PEPERIKSAAN , fotostat sijil dan beli coklat m&m tuhh . coklat tuh nak tempek atas kek . dalam pejalanan balik , hujan lebat .. abah ingad nak singgah pasar malam , tapi tak jadi ..

tengah ulangkaji geografi masa tuh , and suddenly sara get text from maxis center . happy birthday , enjoy your birthday with call free . as well as all the user get , whole the day , 24 hours get free call . know what i'm did ? telling every one i got free call just want to remind them tomorrow(27/9) is my birthday . haha , one off my FB friend thought today (26/9) is my birthday , so he wish so early . haha , just take it as a beautiful wishes . never mind ;)

malam tuh sara tak kol sapa2 pun . just text ngan BELOVED bff ( kalau kau baca , kau tau lah aku cakap pasal kau ) . pagi tuh , bangun macam biasa , tak da apa yang beza . dua BFF dari another school wish kad aku . satu sekolah Pandamaran Jaya , satu lagi La Salle . hehe , thanks korang . bersiap ke sekolah seperti biasa , salam dengan parents seperti biasa . no wishes even from one of them . dosent matter . melangkah dengan penuh harapan agar aku di angkat umpama seorang raja . haha , hari aku kan ? FARA tunggu kat luar dengan muka ketad sebab aku keluar lambat .. ambil masa yang terlalu lama untuk mengurus diri . haha , aku birthday girl , jangan arah kad aku . tanpa sebarang ucapan , diam seribu bahasa , hanya diselitkan sepatah dua pertanyaan dan jawapan , kami sampai sekolah . 

munuju ke arah classmate tersayang , semua terpa aku . haha . SELAMAT HARI JADI SARAH ! haha , hampir semua orang yang wish kad aku aku huge and kiss diorang . tanda aku sayang korang . haha , ada beberapa orang yang memang sengaja tak nak wish masa tuh . nak jadi orang terakhir katanya (AINA) . mulakan hari tu dengan pembelajaran science . haha , teacher kasi RM5 . itu pun ALIA g bagi tau . haha , huge kiss cikgu sekali lah . sayang TEACHER NIK HASNAH .

waktu rehat memang berlansungnya sesi pemotongan kek tuh , haha , diorang pergi nyanyi nye kuat2 . haha , so shy lah . FARRA AZREEN bawak bihun satu bekas cukup untuk satu kelas . haha , thanks sayangg . lepas rehat ada raptai hari anugerah kokurikulum . dapat kehadiran penuh ? untuk ping pong dan kelab komputer . haha , so weird lah . aku g koko 3 kali ja . haha , thanks cikgu .

balik tuh , bahagikan kek yang sememangnya aku simpan kad budak lelaki . diorang berebut , padahal aku suruh ambil sorang satu ja . AMIN siut . dalam mulut penuh kek , boleh cakap aku tak dapat lagi . haha , WANI , AMIRAH , INTAN dan pakwenya IWAN kasi hadiah . cantik . thanks korang , aku appreciated . balik tuh HISYAM tunjuk satu plastik telur yang katanya dah dicampur dengan GAM dan kek yng aku kasi tuh . katanya nak baling kad aku . haha , betapa takut nya hati nieh , hanya Allah yang tau . masa balik , semua seolah-olah menjauhkan diri . semua jahat . lebih pentingkan baju korang yang takut busuk dari teman aku jalan sekali . HAFIZ FADHIL lah jahat . dy suruh semua jangan jalan dengan aku . haha ;)

sampai kad luar , HISYAM attack aku . eii , jahat ! haha , AZZIRA pun . rupanya dia ada spray buih tuhh , ishh , dalam diam2 err . habis stu badan aku , begelumang dengan buih dan telur . haha , thanks . sayang korang . 

malam , i gayut ngan BFF tuh . classmate yang aku call just AZZIRA ngan AMIRAH ja . tuh pun sebab AZZIRA suruh call nak tnya pakai baju apa besok . aku cakap phone ngan FARA masa petang even dia dok sebelah aku . haha . call free ;)

oke , itu ja kod .. aku sayangg korang semua . tahun nie paling bemakna ;)
sayang juga kepada yang baca <3<3