Monday, 24 October 2011

aku , usia dan cartoon ;)

well , selepas korang baca tajuk lah kan , korang rasa aku nak bercerita mengenai apa ? mungkin ia mengenai aku yang terlalu mengilai cartoon . tapi korang mesti heran , she's already fifteen . so , why she look so interest with the children programme ? there's nothing impossible right ? hmm , actually . aku tak terlalu obses kepada ' cartoon ' . hello !! cartoon sekarang dah banyak yang best . i tak layan lha JOJO CIRCUS , MICKEY MOUSE CLUBHOUSE , NINJA TURTLE , WONDER PET , or even ULTRAMAN . cerita DORAEMON ngan SHIN CHAN un aku dah tak layan tau . i'm getting older from 1 year to another .

cartoon yang aku layan sejak meningkat ke alam ramaja nieh cume cartoon yang di tayangkan kad TV9 from monday to thusday only . tuh pun KERANA aku sekolah sesi pagi and got nothing to do with my time . kadang tuhh balik sekolah lepas mandi ngan makan , aku tengok tv . memandangkan hanya aku ada adik kecik yang gemarkan siaran tersebut , so aku dah terbiasa tengok cerita yang disiarkan . dari sehari ke sehari , aku belajar menonton cerita kanak-kanak tuh . then , bila pergi sekolah , aku cerita kad membe-membe .

how surprise am i . semua kawan aku pun layan cartoon yang aku tengok tuh . such as EL TIGRE , DANNY PHANTOM , KAPPA MIKEY , SPONGEBOB . tpi aku tak lah obses dengan cerita-cerita nieh seperti mana aku gila dengan watak-watak yang dicipta dalam DETECTIVE CONAN . as u can see , my email address also refer to their name . it prove in this ;

isya.sinichikudo@yahoo.com
sinichihattori@gmail.com

so ? how ? haha . betapa sukanya aku kad watak SINICHI KUDO ngan HEIJI HATTORI nieh . they perfect to me . tadi kan , sebenanya aku ada berangan kejap . hehe , nanti bila aku terperangkap dalam alam cinta , dan aku tersepit antara 2 jiwa . aku boleh lah anggap ' dia ' as SINICHI aku . haha , aku boleh lah minat dia mcam mana aku minat sinichi tuh . bila berbicara tentang cerita CONAN nieh , dah semestinya ia melibatkan anime . hmm , aku selalu bercerita mengenai bab nieh , dengan dua orang sahabat aku . actually diorng nie classmate aku . disebabkan mereka berjantinakan lelaki , dah semestinya masa mereka dihabiskan dengan duduk saja . ialah , kalau perempuan kan mungkin dihabiskan masanya dengan membaca , memasak .

berinteraksi dengan mereka , mungkin dapat melepaskan perasaan yang terbuku dihati , haha . ye lha , sebelum nie mana ada aku cerita kad BFF aku . memandangkan diorang tak tau papew pun pasal anime . so , bila dah jumpa yang sekepala dengan aku , aku rasa ohh , my gang ;)

hmm , mungkin cerita aku tergantung . tapi , aku dah tak da ayat nak tulis . sebok melayan AMIN yang dari tadi suruh aku main game MY SHOP kad FB . hmm , FASHION WORLD lha , NINJA SAGA lha , POOL lha , ZUMA lha . aihh , tak pa . aku suka games <3

p/s ; malam nieh aku ka yang kena text kau dulu BFF ? kita memang main gilir-gilir ikut turn kan ? haha semalam kau , hari nie aku , besok kau , lusa aku . aku paham ;) sayang korang yang baca <3

No comments: