Thursday, 13 October 2011

the beautiful day

assalamualaikum . ( saja mulakan sesuatu dengan salam )

hari nie ( khamis ) - 13/10/11 , aku ada buat makan-makan kad rumah . actually nak buat masa raya hari tuhh , tapi biasa lah . PMR kod ;)

ramai aku ajak . antara BFF yang datang : 3 ANGGERIK ( smk bandar baru sultan sulaiman ) ;
 FARRA , AZZIRA , NADZIRAH , ASYIKIN , SRIHAYANIS , ERMA , ELISA , ALIA , CHEN , AMIRAH , INTAN , FARADIYANA , ADILA , FAKHIRA , FATIN , RIF'AH , WANI , AINA , FARHANAH , HAFEERA , HAFIZ HAZIZAN , ASLAM , RHANJIT , AIMAN , HISYAM .
HUDA , AIDA ( smk pandamaran jaya ) , SYAFIQ , RAZI ( smk la salle ) , AFIQAH ( hisyamuddin sg betik )
cikgu ; CIKGU ROZIAH , CIKGU SHAHRIL , CIKGU HASRI , CIKGU HAKIM , CIKGU KAMIL , CIKGU HARDI , CIKGU ADIB .

antara yang aku ajak , tapi tak datang ; FATIHAH , HAFIZ FADHIL , SANGARALINGAM , VERNISA , BAVANI , IYZZAT ( classmate ) , EIZLAN , SYAFIQ , WAN ( smk meru ) , IZZUDIN , SHATIS ( smk abdul samad ) , HAZIM , HAFIZ ( smk dato hamzah ) , AISYAH ( smk rantau panjang ) HAFIDZUL ( smk seksyen 16 ) .
cikgu ; CIKGU NIK HASNAH , TEACHER RAZILA , CIKGU NORRIZAN , CIKGU SHAYUTI , CIKGU ZUBAIDAH .

hmm , even ramai yang aky ajak tak datang , majlis tetap berlangsung macam biasa . aku tetap akan rindukan hari nie .
ASYIKIN , sedap makan nasi daging mak aku . CIKGU SYAHRIL  yng terkejut gambarnya diambil secara senyap-senyap . beliau merupakan bekas guru kelas ganti yng mengganti tempat CIKGU ROZIAH dulu . sekarang mengajar SMK Kapar Indah kod . FARHANAH , tuan canon yang diorng pegang-pegang tuh .

BFF . ( duduk atas tikar ) ; PEAH , si gadis dengan muka tak senonohnya , haha , ADILA , AZZIRA si sopan , FARADIYANA *tengokdiaduduk dan FATIN yang baju hijau .
BFF lelaki yang datang . INTAN tengah ambil makanan , hujung sekali AIMAN , RHANJIT , ASLAM , HAFIZ HAZIZAN , SYAFIQ . itu adik FAKHIRA . nama apa tah ;)
sesi pengambaran . ADILA buat malu-malu kucing . "korang tangkap lha gambar , malas aku nak join . aku nak makan !" - AMIRAH (reka dialog sendiri) haha ;)

the CIKGUs .. haha . CIKGU HAKIM ngan CIKGU HASRI . tahun nie tahun ketiga mereka datng rumah aku . tipa-tiap tahun ajak mereka . CIKGU KAMIL baru dua kali . CIKGU HARDI ngan CIKGU ADIB , baru kali pertama . semua cikgu nieh , tak ngajar aku . cikgu aku tak nak datang ~
"bakal-bakal ibu' - ayat ELISA

FAKHIRA pakai baju kelas . cantikk apa ! tak da rupa AF (not stand for akademi fantasia) okey . 
 cantik gambar nie kalau buat frame ;)
mimik muka yng berbeza . gembira , menyampah , pelik . haha ;)
antara BFF aku yang mohon MRSM . good luck ;)
si FARA ngan AZZIRA paling banyak gambarnya . haha ;)
 cikgu-cikgu masa baru sampai . jemput masukk ;)
tak termasuk AIMAN !
guru dan anak murid !
korang tangkap gambar ngan SYAFIQ ! aku nak jugak . haha , tapi aku malas . disebabkan terlalu sibuk menguruskan majlis , aku sendiri tak mandi . haha , so , tak comel . untung lha korang lahir-lahir dah comel ~
aku suka tengok gambar nie . nampak macam korang tengah uat perbincangan besar . ala-ala study group . cantik ;)
laptop ERMA , si gadis baju merah .
dulu aku rapat dengan mereka . masa darjah 6 . tapi dah berpecah . SYAFIQ pindah SMK La Salle . tapi , korang tetap BFF aku .
 FARHANAH tutup mulut . FARRA sebelahnya .
CIKGU HAKIM sporting !
AZZIRA . ishh , FARHANAH pun menyebok . haha , kita dulu satu kelas kan ? SK Pelabuhan Utara ;)
RHANJIT ngan HISYAM menonton ja . tak tengok ASLAM khusyuk layan game aku . game bola ~
hadiah SYAFIQ . haha . aku tak minat DOMOKUN tuh lha . uwaa !
tapi tak pa , hadiah kau tetap ku hargai ;)
ADILA buat gimik ja . aku halau balik . haha ;)
actually aku tak nak korang balik .
AMIRAH , AINA , FATIN . pemohonan ke MRSM tingkatan 4 tahun 2012 . - Kubu Bharu . ujiannya - Kolej Mara Banting .
SYAZWANI datang naik moto ! dengan tak da lesennya . lalu highway . takod aku .
sayangg kau . sanggup jugak datang umah aku .
ada rupa ibu tak ? aku memang panggil FAKHIRA - ummi ;)
FARA , FARRA , SARA . kalau orang panggil salah satu dari tuh , semua pandang . ye lha , RA RA belakangnya .
kek batik . mummy buat . diorang semua berebut . SEDAPP ;)
situasi dimana semua berebut nak amik kek batik . haha , ALIA ngan ERMA bolot sampai 3 . haha , never mind ;)
muka peminat game , tah apa-apa diorng . haha , best game aku ?
sesi perkenalan antara guru kelas dan ibu kepada tuan rumah . haha , aku lha tuh .
sayang korang tiga orang . DON , DOBONG , SOPAN . haha . nama manja ;)

best douh hari nie . gila aku rindu lha moment tadi . ALLAH ! gambar HUDA , AIDA ngan RAZI tak da . ishh , bukan bererti aku lupa korang . haha . si HISYAM ada text aku , dia kata dia menyesal balik awal . kalau boleh dia nak lepak lama-lama lagi dengan semua . haha , aku akan rindukan hari nieh . "entah bila lagi kita boleh macam nie" - ayat HISYAM .

korang makan jugak nasi daging . kepada cik AINA yang banyak songeh tak makan daging , haha tak merasa lha kau kenikmatannya , SEDAPP ! ada bihun dan ada nasi impit . makan makan !

aku suka bila dengar korang bising-bising . kita bermesra dan bergurau *menyampahbacaayataku*. gelak-gelak , terpekik-pekik , haha . cikgu-cikgu pun sporting . sayangg korang sampai mati !

HUDA , RAZI dan AIDA senyap ja . mungkin tak ngam ngan budak sekolah aku . haha . muka budak pandai katakan ~ haha

FAEZ ajak membe yang aku tak kenal . hisshh , sorry tak layan korang , segan ~

p/s : tak tau nak cerita apa lagi . best sampai tak terkata . aku sampai rasa cam tak nak tidur . aku tak nak hari nieh berlalu . biar lah masa terhenti hari nieh . biar aku dapat spend time ngan korang aje . haha . ( ayat yng agak ketelaluan ) . ada tag beberapa blog . boleh tekan sendiri ;)
sayang korang yang baca <3

No comments: