Saturday, 15 October 2011

pengisian sabtu

 three musketeers ;)
 kenalkan my sweetheart selain 
ROBERT PATTINSON ,
LEONARDO DI CAPRIO ,
JOHNY DEPP ,
perkenalkan
ORLANDO BLOOM ;)
( jatuh hati masa tengok cerita pirate . he act as william )
tuh dia . my LOGAN LERMAN .
hero Percy Jackson .
( rambot panjang tapi menawan *gatal )

keluar pukul 12 . ERMA datang rumah aku pukul 11 . sejam kau , dia duduk rumah aku . ayah AINA tak mai lagi . pergi tumpang AINA . balik pukul 8 malam . punya lama . haha , tengok cerita tuh pukul 1 sengah . sementara menunggu , kami masuk kedai POPULAR . singgah ja . tak beli pun . cuma AINA beli hadiah aku . even dah lepas , tapi aku appreciate . tengok punya banyak novel . aku sampai pening kepala mana satu nak pilih . jumpa anak cikgu NIK HASNAH . kak ngan ngan yang bongsu . kenai depa pasai cikgu selalu dok cerita .

mula-mula aku nak tengok The Thing . review cerita tuh kad TV macam best . sekali ERMA cadangkan satu filem yang dekad posternya ada gambar hero Percy Jackson . aku terus setuju tanpa sebarang bantahan . haha . bila hampir setengah jam cerita ditayangkan , baru aku perasan ORLANDO BLOOM berlakon . haha , tapi dia jadi jahat . smart sangat ceritanya . aku kasi 6/5 bintang ! haha ;)

masa beratur nak beli macD , jumpa dengan HUDA dan RAZI . haha , jumpa ! bukan TERjumpa . memang dia yang call aku tanya aku kad mana . pastu dia mai kad aku . masa nak balik ( actually lagi 2 jam sebelum balik ) , selisih dengan SYAFIQ . tuh pun dia yang panggil aku . kalau tak , mana aku perasan . haha ;) dia dengan kawan-kawannya yang aku tak kenali .

aku just beli cardigan yang half tuhh - RM19 . inner tudung yng keras uhh 2 . biru dengan orange - both RM15 . duit aku lesap ! haha . tiket ja - RM 14 . set macD - RM 10 . aduhh , haha . dorayaki , ERMA belanja .

 makan kacang . ERMA beli . bapak masinn lha ! habis air mineral aku telan sebab nak legakan tekak . haha ;)
 nie kad kerusi sebelah tempat mainan kanak-kanak tuh , yang masuk kena RM 8 tuhh . sederet dengan kedai-kedai makan .
saja tangkap . aku suruh ERMA cuci . then letak kad album yang aku bagi tuh . 

p/s : baru jalan-jalan nieh ! so , bila lagi nak buat ? aku onn ja ! *bila mak aku on* haha , penat lha .
okey , sayangg korang yang baca <3<3