Monday, 28 November 2011

awal muharram


*ilustrasi ciplak dari Google ;) 

okay , aku tau aku lambat . tapi , di kesempatan ini lha aku nak ucapkan
SALAM AWAL MUHARRAM

pada tahun baru ini ,
aku masih pegang azamku pada tahuntahun yang lalu .
azam dimana aku tak akan meninggalkan solatku 
sepertimana wajibnya seorang muslimah beragama islam .

kalau tahun yang sudah ,
aku nekad untuk melipat kali gandakan usahaku ,
oleh kerana aku akan menduduki sebuah peperiksaan besar
tapi untuk tahun ini ,
aku nekad untuk memperbaiki sahsiah diriku .

jadi , marilah kita berdoa bersamasama
agar segala niat yang ingin kita lakukan
demi memperbaiki diri kita ke arah yang lebih baik
di permudahkan oleh Allah S.W.T .
insyaAllah :)


p/s ; i'm in love with Determinate song by Lemonade Mouth <3

salam sayang dari sarasyauqinasukri
:*

4 comments:

SeseDaP RaSa said...

amin.. :-)
sama la dgn sy..niat nak memperbaiki diri spaya mnjadi hmba allah yg baik.. :-)

SeseDaP RaSa said...

aikk napa saya coment x kuar..?

[: sarasyauqinasukri :] said...

haha , aminn . semoga apa yang kita hajatkan untuk merubah diri kita , akan terlaksana . haha , kenapa tak keluar ? sebab sara private kan . dan comment anda sara kena accept dulu sama ada boleh publish atau tidak .

SeseDaP RaSa said...

owhh mcm 2 rupanya.. :-)..hehe