Sunday, 20 November 2011

cuti SPM


nampak kad belakang gambar tu dia tulis apa ? SELAMAT DATANG KE WET WORLD .

actually nie gambar masa dah nak balik . sebenarnya kan , gambar kad atas nieh ada muka aku . aku duduk hujung sekali , tak join diorang . masa nak masukkan , aku crop . saja tak nak tunjuk muka .

so , berkenaan dengan tajuk entry dengan apa yang aku nak tulis nie , memang ada kena mengena lah kan ? kitorang semua sebelas orang pergi pada 15 November 2011 . hm , apa yang menariknya disitu , tak da apa lha selain tempat untuk bermandi manda . tuh yang aku shout kat shoutbox korang semua exited nak g mandi tuh .

sebenarnya aku dah tak tau nak cerita apa . disebabkan masa aku tulis nieh pun dah 21/11 . so , hari itu dah lama berlalu . jadi , biarlah ia menjadi satu kenangan abadi dalam ingatan aku ja lha . nieh , aku bermurah hati nak share gambar aku ngan FARA ( click sini ) .


haha , disebabkan gambar nie senonoh sikit lha , so aku masukkan . haha , aku tak lha selawa membe-membe aku . haha , aku yang mana ? tuh yang pakai tudung tuh . actually masa mandi aku free hair . cuma bila FARA panggil bergambar dengan nya baru aku sarung tudung aku . tuh lah sebabnya gambar dalam air yang mula-mula FARA tangkap aku tak da . termasuk lah yang ini ------>


see , aku tak dak kan ? masa nieh aku ada kad atas dah sesi menjamu selera . haha , yang pakai tudung tuh . AZZIRA ( click sini )

hm , sebenarnya banyak lagi gambar . semua nieh aku curi kad FB FARA ( click sini ) . dan , aku malas nak save as satu-satu gambar and post kan kad sini . so , aku buat .......


haa , ini lha kalau dah pemalas tuh . haha , so , aku print screen ja . sebenarnya gmbarnya ada 136 . termasuk gambar kitorang sebelum sampai , kad McD , waktu balik , dan dalam kereta . tapi , aku kasi tengok yang nieh ja . nak tengok lelebih ? tak payah lha . aku tak lawa ! aku saja tak crop . biar nampak sikit aku print screen dari FB dan bukannya edit .

p/s ; cuti nie nak buat apa ? bagi idea !