Thursday, 22 December 2011

8A

tajuk kad atas tuhh ,
rasa-rasa tipu ka ?
betoi lha . haha :)

pagi tuhh , 
aku bukannya bersemangat nak g sekolah ,
aku tengok conan aku dulu .
tak leyh nak tinggal .
episode ran hilang ingatan .
haha , sweet cara sinichi luah perasaan 

pukul 11 baru aku pergi sekolah nak amik result .
pergi ngan my mummy . 
dah puas aku halang jangan ikod ,
mummy bertegas nak ikod jugak .
hm , pergi lha . sampai-sampai ,
aku gemuruh semacam ,
pahal pulak semua budak pandang aku nieh .
tetiba aku selisih ngan Fatin .
she's crying .
got 4A 4B , okey what .
" Sarah , kau 8a "

haa ? ya ka ?
terus berlari ke arah kaunter . ( tak tau apa namanya )
cikgu :)
panggil cikgu and senyum .
membe aku semua cakap 8A ,
Sarah , kamu ada hutang apa-apa tak ?
tak da ( kawan2 aku gak yang jawab )
then bila dapat result ,
ya Allah . 8A kau !
aku tak tau nak buat apa .
aku rasa macam fikiran aku dah melayang entah ke mana .
disebabkan cikgu Nik Hasnah yng sampaikan ,
aku terus salam and pluk cium beliau .

then mummy datang and peluk aku .
terlalu banyak yang diperkatakan .
yang aku ingat ,
" mummy akan tetap sayangg kakak even kakak tak dapat 8A . "
haha , kakak tak tau nak cakap apa mie ,
kak mampu kata ,
haa , yew ..
haha , mie , maaf , mummy bukan orang pertama yang berkongsi kegembiraan ini dengan kakak .
itu sebab kakak tak leyh pikir masa tuhh 
kak dah tak tau nak buat apa masa tuhh .
macam orang bodoh ja .
mummy aku peluk aku punya erat ,
aku tau ramai orang pandang .
kalau ada sesiapa yang mulut busuk mengata aku kad belakang tuhh ,
nie pesanan untuk korang 
kau tak yah nak kata lelebih err ,
at least aku ada mak yang bangga dengan aku .
kau ada ?

hm , thanks semua ,
berkat doa semua orang ,
alhamdulillah .
terima kasih Allah ,
mummy ,
abah ,
guru-guru sekolah , 
guru-guru tuisyen ,
keluarga ,
kawan-kawan karib ,
kawan-kawan FB ,
dan semua orang yang turut mendoakan kejayaan kita bersama :)

15 comments:

katak comel said...

tahniah! teroskan usaha cmpy dpt 10A dlm SPM taw

[: sarasyauqinasukri :] said...

haha . thanks . harap2 macam tuhh lha kan :)

wanamira said...

tahniah dik ! sepupu sis pon dapat 8A :)

[: sarasyauqinasukri :] said...

ouhh , thanks kak . tahniah kad czen akak tuhh :)

Damira tyLA said...

tahniah kak . moga SPM pon akak akan lulus dgn cmrlang =D

Pia said...

"tahniah kakak,sori lah tadi mami mmg nak pegi sgt2...tak leh nak halang2 lagi dah,rasa tak feel kalau tak pegi sekolah sendiri tgk...mungkin kakak tak mau mami ikut sbb malu sbb mami ni gemuk atau muka mami banayk jerawat kot..tp peduli apa...mami nak pi jugak...feel dia sama mcm ms amik result UPSR dulu(2008)..mcm tu gak mami nangis dn peluk2 ngan cikgu Aziah kot nama dia...(ms tu kakak dlm dewan..)..pd kwn2 kakak yg mak diorng tk mai tadi,mami dah tolong peluk kan diorang..hahaha..mmg tadi mami pun dah ilang ingatan kejap...cuma seb baik tak pengsan!..Tahniah..!!!!!!"

[: sarasyauqinasukri :] said...

alhamdulillah . thanks yew . harap2 macam tuh lha kan :)

[: sarasyauqinasukri :] said...

ishh , ada pulak kata cam tuhh . kak tak bgi mami ikod pasai kak takut result kak teruk . nanti mami marah .

farz zull said...

yeahh, congrats2! teruskan usaha untuk SPM, succes is a journey not a destination..;)

[: sarasyauqinasukri :] said...

haha .. okeoke :) thanks key . insyaAllah sara buat yng terbaikk ,

mrs.d said...

tahniah sara ^_^

nurul afifah said...

tahniah :)

[: sarasyauqinasukri :] said...

Thanks kak fifa . Thanks mrs D

Cik Ina Do Do Cheng said...

tahniah sara berjaya dapat 8A, semoga kejayaan ini sebagai pertanda untuk sara lebih berjaya pada masa akan datang.

[: sarasyauqinasukri :] said...

Mudahmudahan begitu lha kan . Haha , thanks .