Saturday, 30 June 2012

balik bermalam

assalamualaikum diari :D

haha , first time kod aku balik naik bas . tak tau macam mana rasanya . sedih sebab kena rush or teruja sebab balik awal . pagi tuhh ada sukan . penat gila jerit . tapi , sumpah lha ! memang lain gila sukan kad sekolah dulu dengan sekolah baru nieh . lagi gempak kodd :)



then balik tuh kena rushing GILA sebab wani kata takut tertinggal bas . then masa OTW ( actually baru keluar pagar ja ) , ada seorang makhluk ALLAH yang baik hati nak tumpangkan . orang tuatua selalu pesan , jangan terima ajakan dari orang yang tak dikenali . tapi kalau dah nampak ada sorang budak lelaki yang pakai baju outing sekolah aku , tak kan nak kata laki yang pelawa tuh jahat pulak kan ? then , masa sampai-sampai ja kad stesen bas uhh , bas dah memang sedang menunggu ketibaan tetamu terhormat dia nie dahh . haha

rasa malu tuhh aku campak jauh-jauh . rasa baget ayu seorang perempuan pun aku buang jauh-jauh . pulun bantai tidor dalam bas . kau pikir kejap ? ntah . aku pun tak tau berapa lama . main tidur ja .. haha . kalau orang nak rompak beg aku pun , haa , amik lha . boleh lha kau tolong basuhkan baju kotor aku . tak pun , kalau dia curi kerja sekolah aku , boleh lha kau tolong buatkan kerja addmath aku yang bertimbun tuhh :P



then aku ngan wani naik ktm . macam orang batak apa ja . almaklumlah KTM baru . naiknaik , batak ngan ctew TOM AND JERRY kad skrin lam komuter uhh . haha . aku ngan wani berpisah kad stesen bas port klang . hm , wani jumpa kawan-kawan aku kad giant . rugi tul aku balik awal . ye lha , bas dah memang nak bertolak dah . penat ar nak tunggu walau kalau tunggu pun tak sampai setengah jam .

malam tuhh , mira text aku ajak p shah alam . mood mak aku pun baik ja , izinkan aku . so , dengan senang hati lha .. tekejut beruk mira bila aku terus cakap yew tanpa banyak songeh . haha . actually , masa dalam bas OTW balik pun aku ada nampak kain rentang tulis pasal pesta buku kad SACC . masa tuhh cakap nak ajak mami pi lha . lastlast , malamnya mira ngan erma ajak . pucuk dicita ulam mendatang lha sayangg oii .

kerja addmath , physics , english aku jangan cakap lha . haram aku nak sentuh . haha . adoii . lemahnya bila teringat kan kerja sekolah ! hm , aku p pesta buku beli buku latihan addmath ngan biology . mungkin aku rasa aku perlu tekankan subject nieh . tapi kenapa aku tak beli buku latihan physics ? gagal kod . haha

   novel ? toksah certita lha . sasaran utama kau ! kalau tahun lepas aku p SR Publication , jakun gila nak mintak gambar ngan siti rosmizah , sekarang aku just amik , and bayar . mana taknya , novelnya aku dah ada dahh . tapi kali ni , aku tak beli hasil penulisan dia lha . sebenarnya novel tuhh aku cari masa p jusco tengok snow white and the huntsman tuh lagi . tapi dah saleswomen tuh kata dah habis stock , hampa gila lha . tebal dia , bapak arr . novel paling tebal kod . haha .

selain tuh aku beli 2 lagi terbitan karya seni . nampaknya alaf 21 and buku prima dah bukan carta yang pertama kad hati aku lagi . alah , alaf punya , aku layan dhya zafira ngan lynn dayana ja . haha . penat gila bapak .

duit ? jangan cakap lha . macam air keluarnya . bila dah tinggal 20 baru mira tanya , kau ada simpan untuk duit makan tak ? alamak !




see , muka aku penat gila nak mati . haha . nieh kad tasik shah alam . hm , terserlah beg moy kad situ . hello ! aku pun minat ujang key ! bukan ujang bapak hisyam . haha . lupa pulak nak g tau aku beli majalah ujang . sebenarnya boleh sangkut kad kedai tuhh sebab attract dengan penanda buku dia . haha . tak leyh blah .

aktiviti lepas tuhh ? kitorang berkayak . haha . cam nak mati punya cuak tau ! perhh , masa aku tolak benda yang aku naik tuh jauh dari sampan erma ngan mira , dia bergoyang , ya ALLAH . takut gila . dua orang tuh , dayak , hmm , pelan gila . asal nak straight ja , mesti ter ke kanan lha , kiri lha . haha

hoii , aku kayak sorang-sorang kod . tapi laju . haha . pening kepala ! nak kata aku mabuk laut . tuhh tasik bukan laut . haha . basah seluar aku . mira dengan tak semegah pergi tanya ' kau celup kaki ka dalam tuhh '



haha . aktiviti santai di hari cuti . with 2 BFF . amirah and erma najihah . haha . love you <3

DUIT AKU DAH HABISS !!

key lha , sayang korang yang baca .
TERIMA KASIH ALLAH